I Think You're Sweet

Fy vilken hemsk dag det blev i onsdags. Först doktorn sen till skolan och bli extra jobbigt jättesjuk. Orkade knappt stå, sprängande huvudvärk och helt gråtfärdig hela tiden. Då var Ebba gullig och såg till att jag gick hem, sen väl hemma fixade hon vatten och alvedon, och så fick jag en gullig chokladbit. Och extra gullig var hon när hon skjutsade ner mig till stationen så jag kom hem till min mamma. Hon var liksom bara allmänt söt hela eftermiddagen! Du är bäst!<3

Vad gör man när man är sjuk? Jo man ligger hemma i soffan, knarkar film och lever på coca cola. Eller det är i alla fall vad jag gör. Mor min blev lite sur när hon fick reda på att jag drack två liter cola igår. Meeen om det finns folk som gör det varje dag tycker jag att jag faktikst kan få göra det dom dagarna jag är sjuk, så det så!

Casanova blev det nu på morgonen och nu ska jag väl ta och leta upp någon annan film jag kan roa mig med. Mitt liv som popstjärna kanske? Åh jag är sugen på kärlek men det är brist på det i dvd-hyllan så man tager vad man haver.

Toodiloo

Kommentarer
Postat av: sambo

oh gno, du är bäst fifi!

2008-11-16 @ 12:47:34
URL: http://ebbaebbaebbaa.blogg.se/
Postat av: sanna

HAHA!! NU såg jag din kommentar... nu spelar det ju ingen roll om jag svarar på alla frågor eller inte. lilla stumpan, vill träffa dig oftare!! Nästa helg igen då?! ;) <3333

2008-11-16 @ 13:30:39
URL: http://magnussonsanna.blogg.se/
Postat av: DELANIE

nice blog ;) many hugs Delanie

2009-03-08 @ 00:23:40
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0