ingenting spelar någon större roll just nu

Vem hade kunnat tro att lilla jag skulle sitta uppe till efter ett och pyssla med bloggen?
Och vem hade kunnat tro att det skulle se ut som någonting i stil med kissies gamla bloggdesign blandat med hennes nya när jag var klar?
(jag lovar, jag ska fixa om den, när jag fattar hur man gör, har lite snygga bilder, och är piggare i huvudet)
Och kanske den största frågan av dom alla:
Vem hade kunnat tro att Sofia Palm skulle sitta framför tv:n och titta på Filip och Fredrik och allt prat om presidentvalet i USA?
Herregud det här går till historien, nu ska jag fortsätta med att försöka förstå det de pratar om så jag i alla fall kan försöka hänga med alla andra sen när de diskuterar hej vilt!

God Natt till alla som inte somnat än, och lycka till till er som valvakar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0