säkert är det vädrets fel

Vilken rolig lördagskväll det blev då. Skulle egentligen till jessimina på halloween fest men vaknade med täppt näsa, halsont och huvudvärk så mamma skjutsade bara ner mig till nässjö så jag kunde lämna alla mina väskor sen åkte jag tillbaka till tranås utan att gå på någon fest. Och tur var väl det för sen på kvällen fick jag feber. Lagom roligt.

Och nu har jag beslutsångest för jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska åka ner till Nässjö idag eller om jag ska vara kvar här och stanna hemma från skolan imorgon... Det jobbiga är att vi har tävlingsteknik imorgon vilket jag känner att jag måste gå på för vi tävlar om två veckor redan!! Fast bättre vara hemma och bli ordentligt frisk så jag är pigg tills jag ska till Norrköping nästa helg kanske.. Fan !

Jaha ja, jag har tyvärr inte så mycket att berätta eftersom ingenting har hänt mig idag, vaknade kvart i fyra nämligen och hade missat tåget som jag från början hade planerat att åka med. Kanske är det ett tecken på att jag ska vara kvar här inatt...

HarIngentingMerAttSkriva
PussOchHej

Kommentarer
Postat av: sanna

SVAR: tack tjejen <3



va tråkigt att det inte blev någon fest, du var ju taggad :P lät det som iaf :)

hoppas du har det bra! <333

2008-11-03 @ 17:25:31
URL: http://magnussonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0