Ingen rubrik

Jag åt nyss en grön bakad potatis, undra hur bra det var. Men vad gör man inte för att dämpa hungern?

Det var dags för praktik idag och jag hade kunder så det var bara till att pallra sig upp ur sängen och göra något vettigt för första gången på fem dagar. Men det gick bra, skönt att bli lite frisk nu så jag kan gå till skoooolan! Och så klart så att jag kan åka till Norrköping på lördag och fÄÄsta med jullan (juliaehn.devote.se) Lite folk, lite dans och lite idol-artister, kommer nog bli en riktigt härlig kväll! Och kläderna, håret och sminket är planerat så det är bara hoppas på att allting blir så kul som jag förväntar mig att det kommer bli.

Nu fryser jag lite faktiskt, kanske skulle gå och göra mig en kopp te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0