en tidsmaskin någon?


Jahaja, igår kände man sig någolunda frisk, gick på öppet hus på Holaveden, fikade på stan med bra vänner och tittade efter det på film med några andra vänner. Meeeen det blev jag visst straffad för, inatt kom nämligen febern igen och min hals och mitt huvud dödar mig idag. Så det blir väl till att stanna hemma i morgon och sen är det studiedag på tisdag så förhoppningsvis har jag blivit frisk till onsdag!

En lustig grej som hände i helgen var när jag och två tjejkompisar började prata om hur man ska göra med ekonomin om man gifter sig, om man ska ha gemensan ekonomi eller inte. Herregud, det är ju läskigt hur vuxen man börjar bli. Vid såna tillfällen, när man sitter och argumenterar vuxet om hur bra det egentligen skulle vara att dela alla inkomster och utgifter då längtar man verkligen tillbaka till när man var mindre. Till den tiden då de största bekymren handlade om hur många kulor man hade i jämförelse med de andra barnen i lekparken och vilka lekar man skulle leka på rasterna i skolan. 
Ibland skulle jag ge vad som helst för att få den tiden tillbaka! 

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, jaa det är sjuk att vi verkligen satt och diskuterade på allavar... säkert i en timme!

Så länge det är dig jag diskuterar med gumman går jag med på att bli vuxen ;)

Tack för helgen, loooove you<33

2008-11-19 @ 10:25:35
URL: http://magnussonsanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

fin bild :)

2009-11-25 @ 15:55:32
URL: http://jnyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0