vadå idolturné?

Så klart att tåget skulle vara försenat idag när jag för en gångs skull skulle åka med det till skolan.. extra kul att jag missade bussen till skolan och var tvungen att vänta på nästa buss för att jag har blåsor under fötterna sedan i lördags.. Ännu mer extra kul att jag missade början av första lektionen.. Men när jag och Hilma som också var försenad kom till skolan blev det huvudmassage och därefter en riktigt lååång shamponering med ordentligt med ännu mer massage, lyx!

Måste bara berätta att lördagen sög! Hann inte med någon förfest, så fick klunka på väg till stationen, efter det blev det en och en halv timmas väntan i kö, väl inne hinner vi se tre idol-artister uppträda och sjunga typ en halv minut var, och det var bara de som redan har åkt ut. Vill man verkligen höra dom? Okej Lars då då men de andra kunde ju kvitta.

Sen konstigt folk som sa dom mest lustiga och sliskiga kommentarerna, lite stöld, lite ont i fötterna, lite pommes och därefter lite sömn. Fast det var väl tur att jag åkte på det i alla fall. Hade jag inte det hade jag nog ångrat mig och suttit hemma och deppat över någonting som jag trott skulle varit jätteroligt.

Nehe, nu blir det snart lite dans. Extra skönt med fotont och så ligger jag två lektioner efter alla andra men det ska väl gå bra.
Grattis till bästa dansare och sambo som blir danslärare för mig och annat folk nästa termin, det kan bli riktigt roligt faktiskt !!

Kommentarer
Postat av: ebba

woho! du är bäst! jag med! fest i min säng sen! woho!

2008-11-10 @ 20:38:20
URL: http://ebbaebbaebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0