Varför är poolvatten blått och illaluktande?

Fy för bad alltså!
Bikinin är verkligen inget jag saknar från sommaren, och badlektionerna på idrotten är aldrig någonting jag uppskattar. Så jäkla roligt är det inte att rota i byrån efter den där solblekta topen och den där underdelen som av någon anledning blivit lite mindre sen i somras. Och det är heller inte så roligt när man väl står där i badhuset med den där trasan på sin höstbleka kropp som avslöjar några av dom så grymt goda glassarna man råkat få i sig under de tråkigt dystra höstkvällarna.

Nej jag gillar det inte. Men jag fick i alla fall MVG i livräddning, tillsammans med alla andra i min klass, så om det är någon som har tänkt drunkna gör det i sällskap av mig och mina baddare till klasskompisar! 

Kommentarer
Postat av: a

you have a body to kill for!

alla utom jag då, för jag kan inte dyka, haha.

men jag är iaf säker om jag råkar drukna med dig, fifi.

<33

2008-11-11 @ 20:14:21
URL: http://storcken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0