<3

BLONDINBELLA HAR BÖRJAT BLOGGA IGEN!!!
Det är det bästa med den här söndagen ! Äntligen någonting kul att läsa igen, hej då kenza, nu är bella tillbaka !

Måste bara skriva om en sak som jag blev väldigt arg på förut, jävla vikt! Läste hur mycket massa tjejer och killar vägde, det var någon som hade skrivit något i stil med "skriv eran vikt och längd här så jag vet vad som är medel för alla här" (typ) och det var någon på 173 cm och 48 kg här och någon på 43 kg där. Trött man blir när man läser sånt. Kan inte bara allting som har med vikt att göra läggas ner? Det finns ingenting som är normalt längre, antingen är man för tjock eller så är man för smal. Slå på tv:n, det finns bara program om hur feta alla är i dagens samhälle och om hur man ska göra för att gå ner i vikt. I tidningarna, hur många smala tjejer finns det inte där egentligen?

Igår när jag och mamma var inne på kapp ahl gick vi över på den där avdelningen som är för större kvinnor ni vet. Skyltdockorna var fan smalare än mig. Är det meningen att jag ska gå på avdeleningen för större och leta kläder då när jag i själva verket har typ stl. M? Fan vad sånt här kan göra mig arg !! Nu får fan alla lägga ner med allt snack om vikt!
Och jag ska äta! En fet portion med riktig mat, spaghetti och köttfärsås ska det bli! Så det så !

Kommentarer
Postat av: a

jävla anorektiker det finns, riktigt mat ska det vara!!!

och jaaaaaaaaaaaaa, bella is back on track :D

2008-10-26 @ 20:56:44
URL: http://storcken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0