God natt

Jaha ja, då har man tvättat 6 maskiner tvätt, dammat hela rummet (till och med tv:n som är så jäkla tråkigt), dammsugat, ordnat om och dammat i garderoben plus vikt om alla kläder och i alla fall försökt lägga allt smink och alla hårprodukter lite fint. Så har jag faktiskt diskat också, och nu har jag precis kommit ut ur duschen och lagt mig i sängen i mina nytvättade lakan som nästan är varma fortfarande från torktumlaren känns det som, möjligtvis inbillning men det kan i alla fall inte bli bättre !

Nu ska jag försöka sova så att morgondagen kommer så fort som möjligt. Vi ska nämligen ha färgkurs heeela dagen med en kille som verkar vara världens skönaste och har dom ballaste skorna ! Kommer bli sjukt bra så nu kan jag inte vänta längre, måste sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0