Härliga lördag

Jag älskar denna dagen ! Och jag älskade gårdagen ! Det är så härligt !

Det blev det massa mys med anna, tilda och jossan igår och det var bäst! Så himla bästiga klasskompisar jag har!
En het natt med flera tjejer i samma säng, mysigt värre! ;)
Gick upp allmänt tidigt idag för att ta (typ det ända) tåget från sävsjö till nässjö, och sen tåget från nässjö till tranås där jag mötte min kära mor ! Vi hoppades på att vinna lite lyxshopping för 20 000 men sån tur hade vi inte, vinsten gick till någon annan lycklig kvinna !

Nu har jag kommit ut till sommen och ligger här i soffan hos pappa och fläskar cheezballz, det är faktiskt okej! man får, så det så!!

Helt sjukt vad det blir mörkt tidigt nu ju ! När klockan var sju förut kändes det som hon var typ elva !
Men inatt ställer vi om klockorna allahopa, så får vi en timmes extra sömn ! Häärligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0