Höst höst höst

Hallå, är det inte lite skönt med höst när man tänker efter ? Alla bara klagar nu på att det är så tråkigt väder, och visst jag är inräknad i dom "alla" också men ibland är det faktiskt riktigt mysigt. Bara det inte regnar så är det helt okej. Alla fina löv (som min mamma säger) och att kunna gosa ner sig i en varm filt och titta på film, för det får man! Eller bara tända massa ljus! Och är det inte skönt att somna när det fakitskt är mörkt ute ? Sen är det ju en annan sak att man går upp när det är mörkt också men det ska vi inte gå in på!

Just nu är hösten ganska mysig, och då menar jag verkligen just nu, för imorgon kommer jag troligtvis inte säga samma sak när jag ska cykla i tunna leggings, utan vantar i bitande kyla ner till stationen för att ta tåget till praktiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0