I'm miss lonely

här sitter jag, alldeles ensam i en lägenhet som ekar samtidigt som alla andra antingen är hemma hos sin familj och äter r i k t i g mat, eller så är de på hotellet och festar loss !

Vi stylade nässjös modevisning idag och då var det så att man fick en inträdesbiljett till hotellet där det troligtvis är fullt ös ikväll. Men lilla jag som inte fyllt arton fick nöja mig med en biobiljett och får därför tillbringa lördagskvällen framför datorn ! 

I alla  fall så blev modellerna jättefina och jag är faktiskt stolt över oss. Lite tråkigt dock att det inte var lika många snygga killar den här gången ;)

Nu ska jag se om det går någonting bra på tv som kan liva upp resten av min kväll...

Puss och så då!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0