konstig sambo !

Fy bubblan vilken dag, kom hem från skolan för ungerfär fyrtio minuter sen... Det var information för niorna idag så vi var tvugna att stanna till typ nio, inte det roligaste. Någonting mer som inte är så kul är att mina fötter gör fruktansvärt ont efter en hel eftermiddag i klackar ! Men det har varit en mysig dag i alla fall, trots att vi inte hade några bokningar på kundpasset, inte en enda! Ingrid sa att hon inte varit med om det någon gång på de femton år hon har jobbat på skolan, konstigt ju. Men det var väl bra för oss i och för sig för då kunde vi fixa våra hår så vi var extra snygga när alla nior med föräldrar kom !

Efter att vi fixat håret och gjort iordning allting inför kvällen blev det pizza till hela klassen från Rolles pizzeria vilket var väldigt uppskattat. Sen efter det kom det massa människor och vi gjorde absolut ingenting. Treorna hade kundpass, fyra av tvåorna skötte informationen i vår teorisal och vi andra gjorde i princip ingenting förutom att stå i cafeterian 45 min var... Men det var mysigt att efter det bara sitta i bedömningsrummet och vila fötterna !

Måste dock berätta om dagens roligaste händelse innan jag går och lägger mig. Det inträffade när Ebba och jag gick hem i eftermiddags och skulle byta skor, då gick vi upp i trappuppgången, Ebba tog täten och sen bara slet hon upp dörren och skulle precis kliva in när hon upptäckte att det inte var våran lägenhet ! Jag trodde jag skulle dö av skratt ! Rolig tjej jag bor med !

God natt och sov gott och så då, för det ska jag göra !

Kommentarer
Postat av: sambo

hahahha fan va dum du är, tänk om våra grannar under läser din blogg!!!!!! :( du kan va den som gick in i fel lägenhet..

2008-10-02 @ 22:19:39
URL: http://ebbaebbaebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0