Tick tick tick...

Vi alla har väl haft den där jobbiga dagen någon gång. Den där jobbiga dagen då alling går fel, då det inte alls blir som man tänkt sig. Den där jobbiga dagen då man har allmänt ont i huvudet hela dagen, då just det man är sugen på är slutsålt i cafeterian och då allting känns ännu värre för att kaffemaskinen inte fungerar när man behöver den som mest... Det var den jobbiga dagen för mig idag. Tre veckors samlade känslor bröt ut efter skolan när mitt internet inte fungerade. E t t   j ä k l a   i n t e r n e t   f i c k   m i g   a t t   b ö r j a   t j u t a .
Det var droppen den här jobbiga dagen, den här jobbiga veckan, den här jobbiga månden. Jag måste lära mig att hantera mina känslor på ett bättre sätt. Jag kan inte bara försöka gömma allting på en oanvänd plats i mitt huvud där jag inte rensar så ofta för tillslut kommer det fram, och då kommer allting på en och samma gång ! Jag är som en tickande bomb som kan explodera precis när som helst, och det finns ingen garanti för att den som står mig nära inte kommer vara dränkt i mina tårar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0