Dålig natt + kundpass

Hej och hå

Somnade vid typ halv två inatt, väldans jobbigt faktiskt,
men vad som var ännu jobbigare var att jag vaknade halv fem imorse av att jag hade sån sjukt hemsk huvudvärk men ingen alvedon ! :(
Fy vad hemskt det var, låg vaken i en timma och halvt grät tills jag äntligen kunde somna om igen...

I alla fall så hade vi i klassen vårat allra första riktiga kundpass idag !
Läskigt värre och jag höll på att pinka ner mig av nervositet när jag insåg att jag hade två klippkunder !
Men det gick faktiskt väldigt bra !

Vi får alltid frallor på kundpassen eftersom vi måste vara i skolan så länge och idag  blev det tre stycken över.
Då var våran lärare gullig och sa att vi som bor själva fick ta med oss dom hem. Jag och Elsa fick en och en halv fralla var, så nu sitter jag här med en sjuk Ebba i min säng och har precis ätit upp dom <3 ;)

Imorgon har  vi prkatik men jag ska inte börja på salongen förän nästa vecka, så jag är ledig.
Det betyder att jag kan sitta uppe hela natten och försöka förstå det här tokiga bloggpåhittet.
Det blir till att tvätta lite också, och troligtvis så blir det den dagliga traditionen med en kopp te och gamla  avsnitt av OC i Boobies rum !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha. Det är inte så svårt.. jag håller på med html-koder nu i skolan så jag kanske kan hjälpa dig att fixa till den lite :P så den blir lite mer personling...haha <3 Puss på dig!<3

2008-09-08 @ 12:59:05
URL: http://magnussonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0