Dans

Idag förstod jag hur sjukt mycket jag har saknat att dansa !   Idag liksom.., första gången på tre år som jag faktiskt dansat över huvud taget ! Åhh!! Skit samma om det ser för jävlgt ut, i helvete heller att jag slutar igen ! Orientalisk streetdance here i come ! Vicka lite på höfterna där, skaka lite på axlarna där ! ÅHH!! Till och med min pappa blev helt lyrisk när jag berättade att jag har tagit upp det igen ! Satan i gatan att det inte är mer än en gång i veckan, ebba får vara min personliga danslärare så kan vi shakea här hemma i hallen !
myyysigt !


Kommentarer
Postat av: ebbiZ

när ni har gått ett tag kan vi börja dansa själva tycker jag! jag har massa bra grejer vi kan göra :*

2008-09-16 @ 15:03:18
URL: http://ebbaebbaebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0