Döda min träningsvärk !

Igår hade  Ebba och jag allmänt mys hela kvällen ! Vi gjorde  lite te, virade in oss i gosiga filtar och satte oss på balkongen och bara pratade. Efter det blev det en kort promenad och väl hemma gjorde vi ansiktsmask, målade naglarna, kollade top model och till sist blev det ett avsnitt av  OC.
I morse fick jag ett kort besök av Vero, Hilma och Jossan innan vi tillsammans gick till skolan för att promenera brinellmaran, vilket betydde 1,1 mil i lera (typ i alla fall) Eftersom jag är världens minst tränade människa så har jag sjuuuk träningsvärk efter idag och från i måndags, jag dööör ! Borde göra något åt detta alltså men jag är verkligen så äckligt lat så jag orkar inte. Jag nöjer mig med dansen, det är den enda form av träning som jag inte hatar !
Nu kom Ebba och jag precis hem från Jessimina. Pluggat inför samhällsprovet på fredag, ätit taccos, tittat på top model och smaskat frukt. Det får bli våran grej det här med taccos har vi kommit på, vi är så sjukt duktiga på att laga det alltså ! och älska sällskapet !!! <3
Nu ska  jag lägga mig i sängen och se om det finns något bra på tv, är inte det minsta trött, har bara ont i mina icke existerande muskler ! 

Natti natti  //          


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0