En regnig onsdag, men inga sura miner för det

Jag lovar, vårat kundpass idag måste varit det sjukaste någonsin i brinells historia ! Så därför har jag skrivit en fin liten berättelse om detta ! :
Alla är sjukt trötta, och framåt halv fyra, fyra sådär börjar det märkas rejält !
Det börjar med en diskussion om hur man ska ha pålägg på mackorna och fortsätter sen med vad man skulle göra om ens pojkvän skulle ramla ner på golvet och dö under sexet. Tilda börjar till och med efter en stund fundera seriöst på hur hon skulle göra sig av med den nakna kroppen. Alternativ som kasta ner honom från loftet eller balkongen dök upp.
Efter denna konversation kommer en man in i hallen när vi sitter inne i teorisalen :
Hannah med H på slutet : - ååhh, vem var det ? (väldigt intresserad)
Sofia: - Det såg ut som en försäljare...
Jossan: - åhå vi går och kollar in honom !!!
Våran lärare Ingrid har suttit med oss och hört vad vi paratat om så hon går ut och berättar för honom vad vi precis sagt vilket resulterar i väldigt höga skratt och en och annan tomat...
Men inte tar det slut där, nej nej.. för det var väl klart att Jossan gjorde en "sexig" pose med en väldigt utputande rumpa under spegelputsningen, och vem kom fram till henne då om inte försäljaren, tar upp en rakapparat och säger :
- Den fungerar bra den här du !
Och vad hände sen, jo, Hannah, Hilma, Jossan och jag står ute i köket och ska äta muffins när Hannah kommer på att den snygga mannen kanske vill ha muffins också och att vi borde gå in med en till honom. Detta leder ju i sin tur till olika förslag på hur detta ska göras på ett bra sätt och hannah gestaltar en idé som hon precis kommit på.
Hon sätter muffinsen (i den vågade u-ringningen) mellan sina (väldigt fylliga) tuttar och skådespelar vad som kommer ske om hon går in till honom så :
Hannah: - Vill du ha en muffins ? (Himlar med ögonen)
Försäljaren: - Vilken av dom får jag ta ?
Många olika förslag och skratt senare kommer våran lärare Nina in i köket, och såklart häver Hannah ur sig :
- Nina, Sofia vill ge försäljaren en muffins !!
Hon går iväg en stund men kommer snart tillbaka och säger:
- Sofia, han vill gärna ha en muffin så gå och ge en till honom !
Jag bryter ut i skratt och faller ner på marken, men Hilma lyfter upp mig och leder mig in till den snygge försäljaren och jag som fortfarande skrattar så tårna sprutar överlämnar muffinsen samtidigt som jag hör alla andra garva i köket.
Nu kan det ju låta som att det är nog med roligheter för detta kundpasset men icke sa nicke. Det var nämligen såhär att när vi väl skulle sluta sen och var påväg ut ropar försäljaren  :
- Hej då ! Och tack för muffinsen !
Detta följs av Ingrids kommentar :
- Tjejer han är här nästa onsdag också !
Jossan frågar :
- Fråga vad han vill ha  för fika då !
Ingrid svarar :
- Kladdkaka med grädde
Och då kommer Hilma med den här kommentaren :
- Med Jossan på ??!

Men nog med flams för denna dag, nu ska jag ta hand om min sjuka sambo !


Kommentarer
Postat av: anna

klassen är bäst :D du är bäst! <3

2008-09-10 @ 18:36:43
URL: http://storcken.blogg.se/
Postat av: Mysan

HAHA, extra jävla sjuka ;)

2008-09-10 @ 19:57:25
URL: http://heyramrod.blogspot.com
Postat av: the maneater

HAHAHAHAHAHA JAG DÖR varför var jag inte där? jävla feber!

2008-09-10 @ 20:50:16
URL: http://ebbaebbaebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0