Ettornas dag

Ebba bad mig blogga för att hon vill ha reda på vad som händer i mitt liv (den kvinnan kan bara inte få nog av mig ! ;)  )
Så nu skriver jag väl lite då  !

Det var ettornas dg idag, så vi tvåor hade förberett en make over för dom , finfina blev dom, och så lite lekar och massa fika !
Det blev lite smått och gott så som irländsk julafton, lite vatten + mjöl och så lite korv !
Sexton rumpor fick vi studera noga också då dom var tvugna att bokstavera sina namn med dom.
Det roligaste var nog ändå fikat då vi hade förberett lappar med olika frågor på om alla personer i klassen, och så skulle ettorna gissa vem som hade gjort det som stod på lapparna. Dom fick reda på en hel del grejer som dom nog egentligen inte skulle veta tror jag :P 

Innan jag slutar skriva kan jag ju berätta att Ebba och jag ska åka till Jessica och Emina nu ikväll och äta taccos!
Ska bli riktigt gott och riktigt mysigt !

(fick du läsa något intressant ebba som du inte redan visste?)

Kommentarer
Postat av: ebbiZ

jag fick läsa något intressant som jag faktiskt inte visste: att jag inte kan få nog av dig?!

det måste ara önsketänkande, din syster kanske har rätt, det kanske är ärftligt? ;)

2008-09-09 @ 21:58:49
URL: http://ebbaebbaebbaa.blogg.se/
Postat av: Fniss*

Nej, du får gärna skriva mer om henne :)

2008-09-10 @ 23:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0