Jag gör som alla andra och skaffar blogg

Nu har jag tagit mod till mig och skaffat en blogg efter att ha funderat på det typ hur länge som helst !
Vem vet vad tusan jag ska skriva om egentligen?
Mitt otroligt roliga liv på elevboendet med min sambo och classmate Ebba?
Eller kanske om min fruktansvärt sexfixerade klass?
Om min emo till lillasyster eller kanske mina obefintliga killproblem?
Vem vet vad som dyker upp här egentligen, jag får vara lite påhittig,
vad jag faktiskt vet är det att Ebba har kokat vatten nu så att vi ska ta oss varsin kopp te, vira in oss i lite filtar och titta på gamla avsnitt av OC (vilket för övrigt har blivit mitt nya favoritprogram)

Kanske får jag ett ryck och skriver lite till efter det.

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: sambo

din kära sambo som kommer läsa din blogg dagligen skriver första kommentaren! ;)



<3

2008-09-02 @ 22:26:39
URL: http://ebbaebbaebbaa.blogg.se/
Postat av: Anna

vadå sexfixerade? :P

2008-09-03 @ 20:29:20
URL: http://storcken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0