Jefafa

Otur för mig att jag glömde min matlåda hemma idag när jag åkte till praktiken, och otur för mig att jag inte hade några pengar att köpa mat för utan jag fick rassla fram lite mynt ur väskan och köpa två bananer på pressbyrån innan jag hoppade  på tåget ! Dock tur för mig att min handledare hade tagit med sig extra mycket mat idag så jag fick smaka  lite av henne, sen blev jag faktiskt bjuden på en bulle av en kund och efter det fick jag sluta och åka hem tidigare så att jag skulle hinna plugga till mitt samhällsprov imorgon. Men jag fattar helt seriöst ingenting, ebba och jag satt just ute på balkongen och skulle plugga lite men det slutade med lite good shit och dunhaaaam.com !
Nu ska jag nog ta och städa lite, det ser förjävligt ut på mitt rum (kläder och ledsna hårstrån på hela golvet :()
Toodiloo!


Kommentarer
Postat av: jefafa

you know the wierd thing is that I AM actually pissing him OFF!

2008-09-26 @ 15:47:05
URL: http://ebbaebbaebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0