någon som vill dammsuga min hall ?

Helt seriöst så är OC min nya favoritserie, varför tittade jag inte på det när det gick på tv ? Älska allt jäkla drama med skillsmässor hit, giftemål dit, lite slagsmål här och några gayiga  pappor och gravida sjuttonåringar där så det känns som att man har det ganska bra ändå. Och älska att man blir så avundsjuk på deras kläder och fina hår. Dock lite jobbigt att dom ska vara sådär mysigt gulligullkära hela tiden, pussa lite på mig också hallå ! Och Ebba också ! Ge oss lite kärlek och lite värme när vi har mens och urinvägsinfektion och känner oss allmänt nere ! Jo, OC blir det ikväll, lite top model också, plus att det står hemmagjorda vitlöksbröd på menyn till kvällsmat ! (Nu är det bara en dammsugad hall som saknas)




Kommentarer
Postat av: Mysan

lite kärlek till mig med



idag hade jag sån pms att jag nästan var rädd för mig själv



så inte bara kärlek, utan en jävla massa choklad också!!

2008-09-16 @ 19:21:15
URL: http://heyramrod.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0