seriösa filmproblem

Fy vad jobbigt det är att jag aldrig har tid att sitta vid datorn på helgerna ! Det känns verkligen som att det är fullt upp hela tiden men samtidigt händer det ingenting... I fredags var jag hemma hos Julia och fikade (såklart, vad annars) och sen senare på kvällen hade vi lite nagelbad och pratade allmänt mycket som vi brukar göra. När jag slumrade till i soffan uppe hos henne insåg jag på att det nog var dags att gå hem.. I lördags fixade jag håret på julia och sen på kvällen åkte jag till bellan som fyllde år, lite fest blev det visst. Trevlig kväll som kanske gick lite snett mot slutet,. men i alla fall så var min mamma gullig och tittade på idol med mig från tvåtiden någon gång när jag kom hem tills jag somnade. Sen vaknade jag i soffan på söndagmorgonen ordentligt omstoppad i en filt eftersom min mamma inte lyckats väcka mig och därför inte fått in mig i min egna säng. Nu ikväll har mamma, jonte, jag och ewe varit ute och ätit, sen handlat lite mat och nu har jag packat upp min väska och funderar på att borsta tänderna och lägga mig i sängen och titta på film. Problemet är bara att jag inte vet vilken film jag ska titta på, miss secret agent 2 och october sky är båda nu vid nio och jag vill ju inte välja fel och titta på den sämsta av dom utan att ens veta om det. Kan inte tv-kanalerna ha olika dagar när dom visar sina filmer, då skulle man ju faktiskt kunna titta på alla ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0