<3

Klipp och färg på praktiken idag! Kul att få göra någonting, och ännu kuligare att det blev väldigt bra  !
I alla fall, igår blev en jobbig kväll men allting löser sig väl så småningom... Och guuud vilken bra sambo jag har som kramar och lyssnar på det mest meningslösa och mesiga snacket som jag aldrig brukar prata om just för att det är så fruktansvärt töntig ! Men hon är bäst faktiskt ! <3
Kläder till skolfotot imorgon är bestämt äntligen och allting kommer från ebbas garderob men så blir det när man inte har några kläder i sin egen. Ebba har all möjlig bråte vilket resulterade i lite maskerad-time och en hel del fina bilder innan vi bestämde oss för att bli lite seriösa! Grymt snygga tjejer i bland annat leggings och body!
Nu ska jag gå och borsta bort vitlöksstanken från min mun, titta klart på top model och sen finns det inte mycket mer att göra än att vänta på att ebba kommer hem så jag har någon jag kan prata massa skit med !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0