stylingkurs

Nu sitter jag här och tittar på idolavsnitten från den här veckan som mamma har spelat in åt mig (är det inte jobbigt att top model och idol går samtidigt) Och vet ni, hannah med h på slutet har fixat en kurs i styling åt våran klass med en av dom som ska styla idol-artisterna i direktsändningarna ! Hur sjukt kul är inte det ? Grejen är bara den att det är i Alingsås vilket betyder bensinpengar, matpengar o c h pengar för kursen! Så nu ska jag fjäska för min mamma och pappa, se lite sådär extra gullig ut så att dom känner att dom bara måste bidra med lite pengar ! Vem vill inte lära sig massa bra styligtips liksom, det är ju faktiskt sånt som jag kommer ha väldigt mycket nytta av. Lite synd bara att kursen inte är förän i december och vi har en modevisning att styla redan om två veckor. Fast vi klarade ju det galant sist så det är väl klart att vi kommer fixa det den här gången också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0