min man

Varför ska det alltid strula för mig när jag ska tvätta ?
Första gången då fanns inte min nyckel inne och han som var i recepteionen kunde tydligen inte hjälpa mig så då kunde jag inte tvätta överhuvud taget. Andra gången hade personen som skulle jobba i receptionen glömt bort att det var hennes arbetsdag så då kunde jag inte heller få min nyckel. Tredje gången, ja då fick jag en trasig tvättmaskin och nu när jag skulle tvätta så är det väl klart att någon annan tvättar i mina maskiner ! jag blir så trött !

Skön dag idag i skolan i alla  fall med föreläsning, slapp samhäll, klipplektion då vi bara gjorde iordning dockor inför informationsdagen för niorna på ondag och sist tävlingsteknik. Nu har jag äntligen kommit på hur jag ska föna herrfrisyren!
Och sen måste ja bara säga att jag har en så omtänksam samhällslärare som så snällt förklarar för mig att om en kille säger att han vill följa med mig hem på te så är det inte alls teet han är ute efter. Sen sa han också att jag inte skulle gå på kommentaren "jag vill inte ha sex, jag vill bara kela lite". Han är så snäll så ! Han undrar visst hur det kommer gå för mig på krogen sa han ! Bättre samhällslärare kan man nog inte få tror jag ;)

Dans dans dans ikväll, kanske skriver ett meningslöst inlägg till efter det om jag får tråkigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0