Våran kära kebabpojke

Eminas kommentar idag när Roland berättade att han fått en kebabstav (eller vad det nu var) i fingret måste uppmärksammas "Nej kebab är inte att leka med alltså"...
Nu har jag precis slängt i mig två kycklingburgare (börjar bli lite äckligt nu när det i princip är det enda som finns i frysen och äts typ varannan dag) och ska snart hoppa i träningskläderna, om man nu kan kalla mysbyxor och linne träningskläder. Men i alla fall, sen bär det av till "Jessimina" för att tillsammans med dom gå till dansen ! Härligt härligt !
Har jag ork ikväll efter jag har duschat så blir det nog att jag skriver lite till om mitt så fantstiskt intressanta liv !
Tjingeling så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0